De dagelijkse leiding is in handen van een tweetal coördinatoren.

Anja vd Plas  en Els Wijnhorst zijn beide verpleegkundigen met een ruime ervaring in palliatieve zorg.

“Samen met de verpleegkundigen en vrijwilligers zetten we ons in om uw verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Daarbij bieden we “zorg-op-maat” en houdt u als bewoner zoveel mogelijk de eigen regie.”

Er is niet alleen aandacht voor het fysieke, maar ook voor de emotionele en spirituele behoeften van patiënten en hun familie.

 

Klachtenregeling Hospice De Margriet

Niet tevreden? Zeg het !
Hospice De Margriet wil u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Soms gaat er toch iets mis of kunnen zaken beter. Als dat zo is, kunt u dat aangeven.

In deze klachtenregeling staat in het kort wat u kunt doen wanneer u niet tevreden bent. Het hoeft niet altijd over een klacht te gaan, ook suggesties die de werkzaamheden van het hospice kunnen verbeteren zijn altijd welkom.

Heeft u een klacht?

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over één van de vrijwilligers, coördinatoren, een bestuurslid of een andere medewerker. Als dat zo is: laat het weten! Heeft u daar zelf moeite mee, vraag dan iemand in uw omgeving dat voor u te doen. Uw kritiek wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Het is vaak het beste om uw klacht eerst te bespreken met degene tegen wie uw klacht zich richt of met één van de coördinatoren. Deze helpt u graag verder. Misschien kunt u in een gesprek tot een oplossing komen.

Als dit gesprek geen bevredigende oplossing biedt, kunt u uw klacht indienen bij het bestuur van Hospice De Margriet.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt mondeling een klacht indienen door contact op te nemen met één van de coördinatoren. U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. Hiervoor zijn klachtenformulieren verkrijgbaar bij de coördinatoren. Maar u kunt ook een brief schrijven. Het adres is:

Bestuur van Hospice De Margriet

Prinses Margrietlaan 15

3136 AM Vlaardingen

Zet uw naam, adres en telefoonnummer in de brief en schrijf zo duidelijk mogelijk op wat er is gebeurd. Vergeet niet de naam van de vrijwilliger of coördinator waar het om gaat, te vermelden. Als u het moeilijk vindt om uw klacht op te schrijven, dan kunt u hulp vragen van een medewerker.

Komt u er binnen Hospice De Margriet er niet uit, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Klachtencommissie van VPTZ Nederland.
VPTZ Nederland

t.a.v. Secretaris van de Klachten-en geschillencommissie.
Barchman Wuytierslaan 10
3818 LH  Amersfoort

Een klacht kan ook per e-mail ingestuurd worden: info@vptz.nl

Link naar klachtencommissie VPTZ:    https://www.vptz.nl/over-vptz/klachten-en-geschillencommissie/#:~:text=klachten

Website gemaakt door Stam Codes